FrIeNd

Friday, 29 June 2012

Setiap yang berlaku mesti ade hikmah :')

Assalamualaikum..
hye semua..sihat?? fifah sihat je..dah lama tk tulis entry...rindu sgt nk berblogging..tpi apa kan daya masa mencumburi kita..:D ..hurm...hari nih dah 30/6/2012 PMR tinggal 3 bulan je lagi..:')

     Ok back to topic... "SETIAP YANG BERLAKU MESTI ADA HIKMAH"? sebenanya masa 18/6/2012 atok fifah MENINGGAL DUNIA,, siapa yg tk sedih kalo seseorang yg disayangi itu meninggalkan kita selama lama nya..siriusly selepas 8 hari arwah atok fifah meninggal fifah asyik termenung je..fifah rasa mcm dunia ni gelap sangat...fifah masih teringat muka atok masa atok meninggal...atok senyum je..muka atok seperti ada cahaya,,fifah tengok atok macam atok tido biasa je..atok,, atok ingat tk masa atok kt wad ICU cucu atok yg sorang ni asyik nangis je,,,atok,,atok perasan tk masa atok lps meninggal cucu atok sorang nih tk boleh terima kenyataan n cucu atok yg sorang nih asyik menangis tk henti-2,,,Atok,, atok kenapa tk bangun masa cucu atok yg sorang nih suruh atok bangun masa kt katil ICU tu??atok,,atok dah janji dgn cucu atok sorang nih nnti masa result PMR keluar atok nk teman kn..atok,,atok nk tahu tk masa atok menghembus nafas terakhir,,nenek sedih sgt...atok, ramai masa tu org luar yg ade kt situ tenang kn ahli keluarga kita ,,,.atok kalau atok perasan,,ramai sgt yg menunggu atok dibawa pulang ke rumah nenek,,siriusly satu halaman rumah nenek ramai orang..ramai sangat yg datang...kepada sesiapa yg dtg,,fifah nk ucap kn terima kasih,..:),,atok masa atok di sembahyang kn dkt rumah atok,,kakak sebak sgt,,siriusly rase mcm nk pitam pun ade,,fifah gagah kn diri fifah ,,supaya fifah dpt mengiringi atok ke kubur....atok masa atok nk dimasuk kn kedalam liang lahad,,anak atok n anak menantu atok yg sambut jenazah atok.. fifah rase mcm tk bgi je org-2 tu tanam atok ,,fifah nampak atok dikebumikan..fifah sebak sgt masa nk tinggal kan atok dlm kubur sesorang,,atok nk tahu tk masa malam pertama tahlil rumah nenek,,ramai yg daatang..:) atok ,atok tahu tk fifah rase banyak perubahan yg berlaku kt diri fifah,,,fifah dh tk jadi nakal lagi,,,dh tk buat jahat lagi,,dh dengar ckp ibubapa...banyak sgt perubahan...n now fifah akan cuba sedaya upaya untuk jadi doktor mcm yang atok nk tengok cucu nya jadi doktor...Atok kakak masih ingat last kakak dpt cium atok masa kt klinik,,masa tu atok seenyum kt fifah.. ^__^...:') atok doakan cucu atok yg sorang ni dpt tabah kn diri dlm setiap cabaran hidup....:D..atok semalam kakak ade jumpa seorang pak cik ni die sama dengan rupa atok...hanya Allah je yg tahu perasaan kakak masa tu...gembira sgt coz dpt jumpa muka sama dgn atok...:) ,,atok,, hari nih genap 13 hari atok tinggal kn anak-2 n cucu-2 atok....atok,, nnti insyaallah bulan 11 kakak nk pindah kampung,,,nk teman kn nenek...mama bagi..:) atok,,doakan kakak berjaya dlm hidup ea... I MISS YOU SO MUCH... <3 _ <3.., atok PEMERGIAN Atok amat berat bagi kakak,,,nnti kalo kakak balik kampung sapa yg nk bukak pintu bila keluarga kakak balik lewat malam??sapa yg nk marah kakak bila kakak buat nakal???sapa yg nk bgi semangat kt kakak??atok,,,kakak tengok dlm passport atok ,,ade gambar kakak n atok,,,ya Allah atok kaakak lgi sekali sebak tengok gamba tuh,,,tk sangka cucu atok yg nakal yg degil yg tk dengar kata nih atok simpan gamba nya,,,atok kakak TAKAKAN MAAF KN MANUSIA YG LANGGAR ATOK SAMPAI ATOK MENINGGAL DUNIA...KAKAK TAK AKAN MAAF KN KELUARGA DIEORANG,,, KAKAK BENCI KELUARGA DIE ORG...sbb dieorang tahun nih kakak raya tk de atok,,kakak sambut bulan ramadhan tk de atok,,,kakak sambut tahun baru nnti tk de atok,,,:'( Atok kakak akan kuat ..:D











arwah atok n nenek...SWEET KN DIEORANG

NIlah lambaian terakhir kakak dpt dri atok...MISS U DOUBEL TRIPEL


atok terima kasih tau dtg mase kakak sambut bufday,,..


k lah sampai sini je fifah tulis entry...jap agi nk balik kampung nk jumpa NENEK..:)
Assalamualaikum..^__^

Yang benar...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK NUR AFIFAH N F N F,,,,