FrIeNd

Saturday 25 May 2013

16 MAY..

Assalamualaikum..
hai semua? hai? hai awak yg tgh baca tuh? hai?hari ni bru aku dpt tulis entry blog.. ==' lama kot aku tk tulis entry,, n cuti ni baru dpt tulis entry :) sebelum cuti ade exam mid-years,, as you know exam tu SUSAH GILA!!!! soalan nya senang,,, jawapan nya SUSAH!! >< k straight to the point, act aku sebenanya nk story psal 16 MAY.. you know what happen in 16 May? yes you don't know what happen,,



let's me explain what happen in 16 may, :) I was born on 16 May 1997 ,, haa that it's My BIRTHDAY ^__^ .. in same time hari guru jugak kn? :) untungkan saya? *angkat kening* ok masa 16 May tu sekolah.. n yes tk de exam!! itu yg paling best :) lps habis acara hari guru kami semua balik,, TAPI.. ade budak suruh stay kejap ,, so pipah stay lah kejap kt sek tuh :) n yes you know what happen?? budk tadi tuh dh berpakat dgn budk kelas aku nk sambut birthday aku,,. haa terharu gila :').. seriously aku terkejut gila ahh,, >< mereka yg buat aku happy sepanjang 16 May tu,, aku nk korang tahu akuu sayang korang sangat-sangat :)

 SPECIAL THANKS TO AQILAH , SYAKIRA, IKA a.k.a GAJAH COMEL , n THANKS TO AQILAH  :)  nmpak tk ade dua nma aqilah? sorang sebaya dgn aku, sorang lagi JUNIOR aku :D

MEREKA  <3
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

muka memainkan peranan ><

budak dua org ni lah kawan susah senang aku :) Mereka sentiasa ade dgn aku,
since dari form 2 lagi diaorg kawan dgn aku,, layan kerenah aku yg kekadang ANNOYING. thanks weyh :)

-

haaa ni lah orang-2 yg tk pernah lupa birthday aku.. :D kami kenal masa form 2 belah petang..
ponteng sama-2, rehat sama-sama,, kenakan orang sama-sama,,harok sama-sama,, degil sama-sama,, tak bertugas sama-sama... anti budak sama-sam ... bila kami bergabung riuh satu kelas..
n yang paling tk boleh dilupakan,, KAMI PERNAH GADUH  :D kalau diingatkan comel gila ah kiteorg gaduh ><.. Sweet Moment that I have in my life :)

Thanks qilah bg coklat tuh :)

haa dieorg classmate aku,, from left: qila ,, sarah , aku :)
Muka aku annoying gilaaa... =='



diaorg nama sama :D junior lgi tinggi dri senior.. wakaka
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
Lepas je habis event hari guru,, kitaorg lepak dlm kelas... n you can see mereka buat suprise kat aku .. :') thanks weyh thanks sangat-sangat <3


Dan ini lah yang dieorang bagi kat aku.. :D Ika Qila n Syakirah Thank You for the kek..
TERHARU aku . :')
 
lepas potong kek makan kek,, kiteorg terus main calit-2 kek kat muka dan..,,,,,
INI HASILNYA


Yang pkai tudung putih tu lah Ika + mak jah + Gajah + siti + zulaika + kuat touching + Comel = KUAT SAIKO!



_



KAWAN SEJATI AMBIL BERAT MACAM SEORANG IBU.
MARAH MACAM SEORANG AYAH.
BERGURAU MACAM ADIK BERADIK.
DAN MENYAYANGI LEBIH DARI SEORANG KEKASIH. :)






A TRUE friend doesn't come and go. 
They stay , They listen ,
they're there for u during ups and downs.. ^__^

That's all,, :) Alhamdulillah siap jugak entry blog ni :) oh btw doakan nenek fifah yg skrg ade kt hospital,, doakan dia sihat selalu,, :) nenek,, fifah harap nenek kuat  :') InsyaAllah.. k lah,, nanti bebila kalau ade masa ada entry,, HAPPY HOLIDAY!! :) Sekian,, Assalamualaikum


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAK MILIK NUR AFIFAH N F N F,,,,